וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית על הכביש: אופל ישראל שוברת את האינסטגרם בישראל

21.12.2017 / 12:27

סקר דעת קהל קבע ש-OPEL ADAM היא רכב המיני היפה בארץ ואופל יצאה עם התחרותADAM TopModel ברשת, כשהזוכה בה תקבל חוזה דוגמנות בינלאומי בסוכנות אלינור שחר, קמפיין באיילון ואופל אדם לשנה שלמה. הגמר הגדול ייערך ב-4.1 ויועבר בשידור חי מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS

יח"צ - חד פעמי

מה משותף לג'ני צ'רוואני, ארבל קינן, סתיו הרשקו ונועם פרוסט? כולן דוגמניות שעברו דרך ארוכה וקשה עד לצמרת, וכולן "זועמות" על אופל ישראל בעקבות פעילות הסושיאל-דיגיטל שמזיזה את הרשתות החברתיות. הן טוענות שלא יכול להיות שכל אחת עם אינסטגרם יכולה לככב בקמפיין על איילון ולקבל חוזה דוגמנות בינלאומי, אבל עובדה שכן. ועוד איך.

הדגם הצעיר של אופל – OPEL ADAM – כבש את לבבות הצעירים והצעירות בישראל, ואף נבחר על פי סקר דעת קהל לרכב המיני הכי יפה שמסתובב פה. אך לאחרונה אופל העלתה הילוך ויצאה עם הפעילות ADAM TopModel. אופל הזמינה את כל בנות ישראל להעלות את התמונה היפה ביותר שלהן לאינסטגרם עם התיוג #הכי_יפה_בעיר, ולהיכנס לתחרות בה הזוכה תקבל חוזה דוגמנות בינלאומי בסוכנות אלינור שחר, קמפיין באיילון ואופל אדם לשנה.

כחלק מקידום התחרות, צולמו הדוגמניות בהפקת ביוטי, מהמושקעות שנראו בארץ. בסרטונים כל אחת כעסה בדרכה שלה, כשהן טוענות שזו הזדמנות שהן מעולם לא קיבלו, ו"זה לא פייר" שבנות ישראל יכולות להגשים את החלום בקלות שכזו. בימים אלו נבחרו הפיינליסטיות היפות ביותר מתוך אלפי משתתפות על ידי צוות שיפוט מקצועי, והגמר הגדול ייערך ביום חמישי ה-4.1 בשעה 20:00 ויועבר בשידור חי מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS.

וואלה! NEWS בשיתוף OPEL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully