וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רעדתי מהשנייה שנכנסתי": מאחורי הקלעים של גמר ADAM TopModel. צפו

9.1.2018 / 9:00

הן התרגשו, חלמו, רצו ובסוף רק אחת לקחה את הכתר. ליהי קרן זכתה בגמר ADAM TopModel וסיפרה כמה התרגשה, כשקיבלה חוזה דוגמנות בינלאומי בסוכנות אלינור שחר, קמפיין באיילון ומכונית אופל אדם לשנה. מה החלום של ג'ני צרנאווי ומה עבר על שאר המתמודדות בתחרות? צפו

מגד גוזני

הדגם הצעיר של אופל – OPEL ADAM – כבש את לבבות הצעירים והצעירות בישראל, ואף נבחר על פי סקר דעת קהל לרכב המיני הכי יפה שמסתובב פה. אופל העלתה הילוך ויצאה עם הפעילות ADAM TopModel, כשהזמינה את כל בנות ישראל להעלות את התמונה היפה ביותר שלהן לאינסטגרם עם התיוג #הכי_יפה_בעיר, ולהיכנס לתחרות. קמפיין הרשת הגיע לשלב הסופי עם תחרות הגמר שנערכה באולפן השקוף של וואלה! NEWS. הרבה גלאם ויופי היו שם כששמונת הפינליסטיות הגיעו לאולפן: רז גבאי, ליאת כוכבי, עדן נטלי צ'נל, חן שאול, אורטל מנצ'ובסקי, יעלה פרומקין, ליהי קרן ודאלי דייב.

פאנל השופטים כלל את הדוגמניות הבינלאומיות ג'ני צ'רוואני, נועם פרוסט וסתיו סטרשקו, וכן את סוכנת הדוגמניות אלינור שחר וצלמת האופנה עדי אורני. לאחר הרבה רגעים מותחים הוכרזה ליהי קרן, בת 17 מאור יהודה, כמנצחת בתחרות. ליהי קיבלה מידי מנכ"ל אופל ישראל חזי שייב פרס ענק - חוזה דוגמנות בינלאומי בסוכנות אלינור שחר, קמפיין באיילון ומכונית אופל אדם לשנה.

וואלה! NEWS בשיתוף OPEL
  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • Opel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully