וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעונית, שמחה וחיה על הכביש: הכירו את המכונית הכי יפה בישראל

21.12.2017 / 13:59

ביצועים חזקים, עיצוב מרהיב, מערכות מולטימדיה מתקדמות וים של סטייל. מהרגע שנכנסים לאופל אדם החדשה – אי אפשר לחזור אחורה. הכירו את המיני שהוכתרה למכונית היפה בארץ וסחפה אחריה את הגולשים ברשת עם קמפיין #הכי_יפה_בעיר

מכונית אופל אדם. יחצ,
שמחה ויפה. אופל אדם/יחצ

מכונית עירונית חייבת להיות קטנה, זריזה, חסכונית ויפהפייה, ואופל אדם מביאה את הבשורה הגדולה של המכוניות הקטנות. מיני שצריכה מעט שטח חניה ותסובב לכולם את הראש בכביש. לצד 2-3 רכבי מיני הממוקדים בסטייל צעיר ועכשווי, אופל אדם בולטת מעל כולם. בעצם היא הכי בולטת. אופל אדם היא המיני #הכי_יפה_בעיר, ולא אנחנו אומרים את זה – הציבור אמר את זה בסקר דעת קהל שנערך על ידי מכון המחקר והסקרים איפסוס. כן, מהרגע שנכנסים לאופל אדם החדשה – אי אפשר לחזור אחורה. לעומת רכבי מיני אחרים, המבחר הענק של צבעי אופל אדם נותן לכל אחת ואחד לבחור את אופי הרכב בדיוק לפי האופי שלכם, והיא מוצעת בגווני ירוק זוהר, אדום, חום, כחול ועוד.

אופל אדם היא לא רק יופי, היא גם אופי. יש לה מראה של קרוסאובר (רכב פנאי-שטח) חזק שמאוזן באלמנטים עיצוביים שמקנים לה גם עדינות וסטייל אורבני. היא בעלת 3 דלתות (שתיים בצדדים ואחת בתא המטען), הפגושים מלפנים ומאחור עשויים פלסטיק שחור ובולט, המוסיפים 5 ס"מ לאורכה ומעניקים למכונית הקטנה מראה קצת שרירי. הגלגלים הם גלגלי מגנזיום שנותנים לוק נוצץ. ב-ADAM ROCKS האקססורי שמשלים את המראה המיוחד הוא גג בד קנבס עבה, שנפתח בלחיצת כפתור והופך אותה למכונית קבריולה קטנה, צבעונית ושמחה.

ומה עם קצת ביצועים? מנוע 1,400 סמ"ק עם 87 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית, הופכים אותה לספורטיבית וזריזה, בין אם תסעו איתה לבילוי בעיר או תצאו איתה לחופשה. אופל אדם מגיעה ב-3 דגמים: ADAM UNLIMITED, ADAM ROCKS ו-ADAM S. לכל דגם יש את הסטייל הבועט שלו ומגוון חבילות אבזור ומערכות חדשניות שיתנו לכם חווית נהיגה בסטייל אחר, כאשר בכל הדגמים מובנים היתרונות המרכזיים של הרכב הנחשק: מערכת מולטימדיה מקורית Intellink, הגה כוח טלסקופי, מערכת חיסכון בדלק, אימובלייזר מקורי, מערכת בקרת יציבות ESC , ממשק לסנכרון הסאמרטפון, חישוקי סגסוגת "15, מערכות בטיחות חדשניות מקוריות וכמובן – שילוב 2 צבעים בכל דגם – ממגוון עשיר של צבעים חיים.

אופל אדם היא מכונית שיוצרת מערכת יחסים אמיתית עם המקום בו אתם חיים: הרשתות החברתיות. התחרות ADAM TopModel, בה תוכתר הטופ-מודל הבאה מתוך אלפי משתתפות, מביאה למרכז הבמה הדיגיטלית את כוחו של היופי – POWER of BEAUTY – וסוחפת אחריה את כל הגולשים והגולשות שסטייל הוא חלק בלתי נפרד מהם.

אופל הזמינה את כל בנות ישראל להעלות את התמונה היפה ביותר שלהן לאינסטגרם עם התיוג #הכי_יפה_בעיר, ולהיכנס לתחרות בה הזוכה תקבל חוזה דוגמנות בינלאומי בסוכנות אלינור שחר, קמפיין באיילון ואופל אדם לשנה. בימים אלו נבחרו הפיינליסטיות היפות ביותר מתוך אלפי משתתפות על ידי צוות שיפוט מקצועי, והגמר הגדול ייערך ביום חמישי ה-4.1 בשעה 20:00 ויועבר בשידור חי מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS.

וואלה! NEWS בשיתוף OPEL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully